Γειά σας φίλες και φίλοι !
Δεν μ´ενδιαφέρει η ποιότητα στον ήχο.
μ’ ενδιαφέρει να ακουστούν απο όποιον θέλει,
αυτά που έχω να πω !
Δεν μ’ ενδιαφέρουν οι συνταγές μαγειρικής
των εταιριών.
Οι μόνες ” συνταγές μαγειρικής που μ’ αρέσουν είναι
του Δημήτρη Αποστολάκη και των Χα’ι’νηδων !
Δεν με αφορά η εμφάνηση, ούτε το περιτύληγμα…
Αυτά που έχω να πω, δέν είναι εμπόρευμα, ειναι
κατάθεση της ψυχής μας και δεν
αξιολογείται απο κανέναν τους !
Δεν υπέκυψα και δεν λήγησα αυχένα σε κανέναν τους !
αντιστάθηκα και δεν παρέδωσα την ψυχή μου στο πιάτο,
στούς καρχαρίες της μουσικής και της τέχνης γενικότερα.
Αυτό δεν σημαίνει πως είμουν απο φραγκάτη οικογένεια,
αυτό σημαίνει “Πύρ εις τούς αβαντζακίους μας”
κοινώς Φωτιά στα μπατζάκια μας αδέλφια !
Αντιστάθηκα και συνεχίζω, χωρίς ευχές απο κούνια…
είχαν απεργία οι μοίρες !
επιστρατεύτηκαν αλλα αγνόησαν την επιστράτευση !
Αγωνίστριες οι μοίρες !!!! κι έτσι πορεύομαι κι ελπίζω,
χωρίς να τους εχω αφήσει να βγάλουν ούτε ένα σεντ απο
τα κομμάτια της ψυχής μου !!!
Κρατήστε κι αυτό :
-ΑΝ Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΓΚΡΕΜΟΣ
ΚΥΛΗΣΤΕΙΤΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ-
VENCEREMOS
Σας ευχαριστω
—ΜΠΛΑΚΥ—
73978_368876613187646_1269655562_n

Σχολιάστε

