Σήμερα, νωρίς το πρωί, όταν ξύπνησα
ένιωσα ενα περίεργο συναίσθημα
που δεν μπορώ να το εξηγήσω, που
πέρασε απο την ψυχή σε όλο το σώμα
και με μούδιασε…
Μια θλίψη ανακατεμένη με οργή και πόνο,
που οι ακατανόμαστοι πολιτικοί
νας υποχρέωσαν να ζήσουμε !
μέσα σ´όλλα αυτα όμως, ένιωσα
την αγάπη που έχει μέσα της η καρδιά μου
και πίσμωσα περισσότερο…
Ολοι εχουν κάτι να προστατεύσουν απο την
λαίλαπα της εποχής μας, άλλος την
περιουσία του, άλλος την οικογενεια του,
άλλος την εξασφάληση της εργασίας του,
άλλος το τομάρι του, άλλος την αξιοπρέπειά. του…
Δεν μ´απασχολούν όλα αυτά !
Μ´απασχολεί και νιάζομαι πάραπολύ
αν θα μου κλείσουν τα μάτια και μου κλέψουν
τα όνειρα, αν μου κλειδώσουν την σκέψη,
αν μου στερέψουν την καρδιά και την ψυχή,
αν κάνουν άσκοπη την ζωή μου !!!
Ευτυχώς που έχω την μουσική και μια
καρδιά που δεν θα σταματήσει ποτε να χτυπά,
και να αγαπά Απέραντα και Αληθινά
που κανένας και τίποτα δεν μπορει να την εμποδίσει !!
Χέρι με χέρι τα συναισθήματα τα ζωογόνα
με την απέραντη και υπέροχη μουσική,
τα άφησα να οδηγούν. τα βήματά μου,
ίσια στην Αλήθεια, ίσια στο όνειρο, ίσια
στήν Ζωή !!!
Άφησέτα να σε οδηγήσουν !
Ξέρουν εκείνα, θα σε βγάλουν ίσια στην Αλήθεια,
ίσια στο Φως,ίσια στην Ζωή !!!
Με απέραντη Αγάπη και σεβασμό στην ζωή !!!
και με μεγάλη εκτίμηση στους φίλους μου !!!

—ΜΠΛΑΚΥ—
images (10)

Σχολιάστε

