ΜΠΛΑΚΥ Μύτικας… η άγνωστη λίμνη

Δεν προχώρησα έξω από τον φράχτη..
ποτέ δεν χρειάστηκε…
όλα ήταν πεντακάθαρα και μπροστά μου !
Η λίμνη, το βουνό, τα δένδρα,
η χλωμή στρωσιά απο τα παλιά φύλλα… όλα !
όλα μπορούσαν να τα δούν και
οι γείτονες.. μα μόνο εγώ έβλεπα την πλατιά αντανάκλαση του ήλιου
στην λίμνη που πάντα μου θύμηζε πως δεν την έχει δει αλλο μάτι ανθρώπου, δεν την
έχει πλεύση βάρκα, μείτε πετούμενο, πως δεν την έχει γευτεί ποτέ ζωντανό εκτός
από εμένα, που όταν φοβόμουν
πήγαινα στην άκρη της, και της
ζητούσα να με κρύψει απο το ψέμα, να με κρύψει απο την κακία, να με κάνει άγνωστο όπως πολύ καλα ήξερε να μένει
εκείνη απο ανθρώπους και ζωντανά…
ούτε ένα φύλλο απο τα γύρω
δένδρα δεν ταξίδεψε το νερό της !
Δεν την γνώριζαν τα δένδρα
και δέν μπορούσαν να εμπιστευτούν σε κανέναν άλλο,
το παλιό καλοκαιρινό τους φόρεμα, εκτός
απο τον αέρα και το χώμα, απο
την φύση δηλαδή,
που εκείνη θα έφερνε στα δένδρα το καινούριο τους φόρεμα, λιγο πριν την άνοιξη…
έτσι η λίμνη μονάχη, κι άγνωστη
που.. ούτε η φύση δεν την γνώριζε, γευόταν τα μάτια μου
σαν το μοναδικό δώρο που είχε απο το σύμπαν…
και τώρα που σας γράφω, βλέπω τον ήλιο να καθρεφτήζεται στα νερά της…!
ναι, το ξέρω, θάναι πάντα εκεί
για τα μάτια και τους φόβους μου… Η άγνωστη λίμνη…
—ΜΠΛΑΚΥ—
11-10-2013 5:55 πμ
images (16)

Σχολιάστε

